Andy's lekland

... är inte bara paradiset för barnen, utan även för Sandra :) Igår skulle jag, Peter och Jossan bowla, men när vi kom till bowlingen var det discobowling med tokhög musik och skarpt blinkande lampor som man var rädd att man skulle få EP-anfall av. Ingen bra miljö för bebis.

Istället gick vi in på Andy's lekland för att ta en fika på Wayne's coffee. Har aldrig varit där inne, men jäklar vilka rutchkanor! Det var en som var HELT VERTIKAL de första metrarna innan den böjde sig. Jag var bara tvungen att åka den! Jätteläskigt och jätteroligt! :) Jossan vågade inte :P

Ska verkligen åka dit igen när Emil är lite större. Min lilla klätterapa skulle älska det!


Tycker att det är roligt att ställa sig på kanten av gåstolen, men jag blir lite orolig att han ska ramla av den...


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, dit måste jag ta en sväng med Milton. Låter ju jätte roligt, även för vuxna :)



Ha en fortsatt bra helg!

Kram

2010-08-28 @ 22:44:37
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0