Badminton och bebiskläder

Idag blev det en tur till Enskede rackethall där förnedringen började (som jag redan visste innan). Peter är en aning bättre än mig och dessutom mer vältränad. Men skam den som ger sig! Jag hoppas jag kommer in i klubben där så att jag kan bli lite bättre på riktigt! Snälla moster Emelie var barnvakt under tiden :) Foton kommer imorn!

På kvällen åkte vi till vänner i Gurra där Emil fick busa lite med deras William som är 10 månader. Köpte även på oss lite urvuxna bebiskläder. Alltid bra att ha, de växer så snabbt!

Hoppas ni har en bra kväll! Nu blir det mys i soffan och Emil har somnat.

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Sv: OK! Såg det imorse :P

2010-08-12 @ 22:52:09
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0