Barnbus

Två dagar i rad har jag och Emil hälsat på vänner med två barn vardera. I förrgår var vi hos Moa och lekte med hennes två kids som är 10 månader och 3 år. Full rulle på 3-åringen som absolut skulle leka med oss alla inne på sitt rum. Emil blev helt till sig av alla roliga leksaker och lekkamrater :)


Igår var vi och hälsade på Cecilia och hennes två goingar på 1 och 2,5 år. I deras barnrum fanns ännu fler leksaker som både lät och rörde på sig. Återigen var Emil i himmelriket. Jag har kommit fram till att vi har ALLDELES FÖR FÅ leksaker här hemma :P

I eftermiddag blir det en tur till St Eriks ögonsjukhus. Emil fick en remiss dit på sin 6-månaderskontroll för läkaren tyckte han skelade lite för mycket. Hoppas det är nåt som inte behöver korrigeras, utan att det bara är nåt som de tror kommer växa bort!

Kommentarer
Postat av: Josefin ♥

Åh så söta bilder!! :D

Hoppas att jag blir frisk snart så att jag kan träffa er!

2010-08-11 @ 13:46:53
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0