Ett steg bakåt

Nätterna har som jag nämn tidigare blivit bättre. Han har sovit nästan hela nätterna, men vaknat tidigt istället. I natt kom ett bakslag. Emil skrek först en timme och sen till och från i en timme till. Så svårt att veta vad det är. Gav honom en Alvedon ifall det skulle vara tandköttet som gjorde ont. Tveksamt om det hade nån effekt.

Idag ska jag hälsa på min 25-åriga vän som blev trebarnmamma för en månad sen. Inte illa! Och jag tycker jag händer fulla med EN bebis... Ska försöka lägga ut nån bild därifrån när jag kommer hem.

Har äntligen valt ut bilder till Emils album. Det blev alllllldeles för många. Helt omöjligt att bara välja ut några få när man har så många fina bilder på världens sötaste bebis ;) Nu ska de bara redigeras lite så ska jag beställa utskrifter. Hoppas de blir bra!

Kommentarer
Postat av: Marta

Ett steg bakåt-två steg framått! :) Han kanske inte var in the mood igår bara. Om du säger att du har fullt upp med 1 bebis- jag har fasen fullt upp med bara migsjälv och my man! Hur fåglarna skall detta gå sen?? ;) Haha! Ha en fin dag! Kram

2010-08-05 @ 15:24:18
Postat av: Josefin ♥

Sv: Hehe jaa! :)

2010-08-05 @ 22:26:29
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Moa

Hoppas att ni sover gott i natt! Kram

2010-08-05 @ 22:56:49
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0