Fullt hus

Idag blev det äntligen av lite träning! Ska försöka gå på gymmet minst tre dagar i veckan. Måste bli stark så att jag klarar av fystestet på ambulansen. Dessutom väger jag bara 52 kg och är 171 cm lång, så jag skulle gärna gå upp 8-10 kg. Och då i muskler!

Idag var jag, Jossan och Emil i parken bredvid och gungade lite. Emil gillar det :)



Ikväll var det fullt hus här. Mamma, Emelie och Jossan var här och åt tacos. Emil levde loppan och charmade järnet. Somnade snabbt och gott så fort de hade gått. Det var en väldigt trevlig kväll.


Emil gillar att krypa under bordet mellan alla stolar. Förut kunde han inte ta sig ut och blev ledsen, men nu hittar han ut utan problem :)




Emil fick smaka på min persika. Han tycker det var supergott och blev väldigt ledsen när han inte fick mer :P


Vi målade även naglarna med det nya graffitti-färgerna. Snyggt! Mina är lila/svart, Emelies är silver/svart.


Hoppas ni får en fortsatt skön och ledig helg! Kramar

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Bra inlägg Sandra! Mycket bilder, det är toppen! :D

2010-08-28 @ 22:29:08
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Moa

Fina bilder :)

Kram

2010-08-28 @ 22:35:51
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Vilken fin gubbkeps Emil har, den passar honom perfekt :) Du förresten, har du nyligen klippt dig?

Kramar!

2010-08-29 @ 16:14:19
Postat av: Sandra

Haha, ja visst passar han bra i den :) Japp, jag var alldeles nyklippt på bilden ;) Kram!

2010-08-29 @ 21:17:10
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0