God morgon!

Idag blev det en tidig morgon igen. Vi har varit lite bortskämda de senaste dagarna då Emil sovit till 9-10, men idag var det dax att stiga upp strax före 7. Men det känns helt ok för han har för övrigt sovit bra.

Nu är det bara två veckor kvar innan skolan börjar. Känns sådär. Helst av allt skulle jag vilja slippa plugga. Men som jag nämnt förut så vet jag inte om det kommer finnas mer tid sen. Däremot kommer det nog bara bli en av utbildningarna, orkar nog inte med båda. Det blir nog ambulansen jag fortsätter gå nu och gör klart barn senare.

Idag blir det fika och lek hemma hos bästa Moa

 
Jag saknar min motorcykel. Det var roligt, men det får vänta några år! Nu finns det viktigare saker att lägga pengar på. Som min son till exempel :) MIN SON... hehe det känns fortfarande lite konstigt att säga :)

Kommentarer
Postat av: Marta

Haha, du kommer nog vænja dig vid att du kallar honom før din son.. I alla fall føre hans 18 års dag førhoppningsvis ;)

Du gør rætt i att vælja en av utbildningarna, ær ju alldeles før mycket med två æven før någon som inte har barn hemma. Ta hand om dig Sandra!

Kramar

2010-08-09 @ 17:25:03
Postat av: Marta

PS: Damn good looking on that bike of yours ;)

2010-08-09 @ 17:25:30
Postat av: Josefin ♥

Sv: Tack Sandrupp!



Hehe ja! Jag kommer ihåg när vi tog den bilden. Vi spelade kort på gräsmattan då! :D

2010-08-09 @ 22:15:31
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0