Grå dag

Idag var det min tur att få sovmorgon. Tyvärr så fick jag inte sova så länge för jag skulle lämna in vagnen kl. 10 i Barkarby och var dessutom vaken för att amma kl. 6 och kl. 9, så det blev inte så mycket sovmorgon. Det hade lossnat en plastbit på vagnen, men det är åtgärdat nu. Himlans vad det regnade på morgonen!

Igår hade vi lite kalas här. Grillning med vin, öl och drinkar. Emil skötte sig galant. Charmade gästerna och somnade snabbt. Jag som varit så trött hela dagen och kvällen var tvungen att lägga mig tidigt, medan Peter och de två vänner som var kvar spelade Buzz, en frågesporttävling på Playstation. Rätt kul faktiskt, men min allmänbildning är inte så mycket att hänga i granen tyvärr.

Idag är det planerat att vi ska spela badminton. Syster Josefin ska passa Emil medan jag och Peter spelar. Hoppas han inte för bakis... Igår bestämde jag mig för att springa. Det finns en sjö i närheten som det är 3,3 km runt. Jag visste att jag inte skulle orka springa hela vägen och mycket riktigt stämde det. Efter max 1 km fick jag håll och kunde inte fortsätta springa sen för det gjorde så ont i sidan att jag fick svårt att andas. Men det kommer bli bättre! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, fem är tidigt. Fast man kanske inte ska klaga, träffade en granne i lekparken imorse som berättade att deras yngsta son gått upp strax efter fyre varje morgon under sommaren!! herregud, det är ju natt, tänkte jag :-P



Så roligt med badminton, kanske kommer någon bild?

Kram

2010-08-02 @ 12:55:02
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0