Hes bebis, minisats och skolstart

Emil blev hes efter allt skrikande härom natten. Det är iofs lite gulligt :) Igår var jag och Peter på gymmet och Emil fick vara på deras barnpassning (minisats) och tyckte det var super! Var ju lite orolig innan att han skulle vara missnöljd och ledsen, eftersom han blivit så mammig på sistone, men jag tror inte ens att han märkte att jag var borta :P Det var så spännande med alla andra barn och nya leksaker.

Idag började skolan. En intensiv föreläsningsdag inför tentan på fredag. Likadan dag imorn och på torsdag blir det tokplugg! Som tur är, är det en hemtenta som får göras med böcker så jag behöver inte kunna allt utantill. Däremot kommer det inte finnas tid att slå upp alla frågor, så man måste vara förberedd! Sitter för fullt med instuderingsfrågorna nu... Inte så kul, men intressant.

Jag har blivit förkyld :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0