Jobbig period

Just nu är jag inne i en period då jag inte har så mycket tålamod när det gäller bebisgnäll. Nätterna har återigen blivit väldigt skrikiga och det är svårt att få Emil att sova på dagarna, så han blir väldigt trött och gnällig på kvällarna. Han vill dessutom bli tröstad, lugnad och sövd med bröstet.

Jag antar att alla småbarnsföräldrar går igenom såna perioder och jag vet att det kommer bli bättre och gå över, men det känns långt fram när man står mitt i det.

Dagen blev inte riktigt som vi planerat. Vi hann med storhandling, sängbutiken SOVA, några småärenden och dessutom hann vi med IKEA, men åkte därifrån UTAN att köpa nåt. Skillat va? :) Det vi skulle ha var slut. Någon träning blev det inte av, men vi tog en relativt lång promenad på kvällen istället.



Häromdagen var Josefin här och provade min sea weed mask. Hoppas hon och Emelie kommer snart igen och hälsar på! ;) 

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Haha! Fin bild! :P

Kan du skicka den via hotmail? För om jag sparar den såhär så blir den så liten och jag vill ha den större? :P

Du behöver inte göra det just nu!

2010-08-25 @ 21:52:06
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0