Kräftis

I fredags bar det av till Peters mormor i Rimbo för kräftskiva. Jag äter inte kräftor så vi köpte med oss lyxräkor till mig istället. Gott! Kräfthattarna sattes på, nubben var på plats och det sjöngs. Kvällen var dessutom varm så vi satt ute hela kvällen. Jag och skrutten la oss tidigt och sov lääänge. Det var skönt.

Snart är Peters semester slut. Det har varit toppen att kunnat hjälpas åt med nätterna och morgnarna med Emil. Jag kommer ju fortfarande få hjälp, men när Peter jobbar dygn får jag klara mig själv. Det kommer gå bra, jag har bara blivit så bortskämd under sommaren ;)

Tyvärr glömde vi kameran hemma i helgen, men det finns några bilder på Peters mobil som jag ska norpa när han vaknat :)

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Sv: Hihi jaa! Jag sover ju till kl 1 ibland! :S



:P

2010-08-16 @ 22:16:53
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0