Man sover 1/3 av livet

... så det är viktigt att man har en bra säng. Men en HÄSTEN är kanske lite väl att ta i. Peter var sugen på en, men en dubbelsäng (kontinental) kostar över 70 000 och då är det definitivt inte ens den dyraste. Galet! Jag vägrar lägga så mycket pengar på en säng. Vi har bestämt oss för att köpa en säng i en betydligt lägre prisklass, men fortfarande av bra kvalité och god sovkomfort. Så imorn blir det sängjakt!

Idag mötte jag och Emil upp kära syster Josefin i Sickla. Hon passade Emil när jag klippte mig. TACK! Blev nöjd :) Köpte även ett billigt halsband som EMil kan slita i och pilla på. Han drar så hårt i min tunna guldkedja, vilket jag inte tycker om, så det var dags att lägga undan det ett tag.




Nya halsbandet har dubbla kedjor så det borde hålla lite bättre ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Snygga bilder! :D♥

2010-08-26 @ 21:52:33
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Moa

Så fin du blev, och fint halsband :)



Ingen fara, jag förstår det. Hoppas att det vänder snart för er.



Stor kram

2010-08-26 @ 22:47:00
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0