Natten själv

Som många trodde så var det inte riktigt så att jag kunde sova 10 timmar i sträck och känna mig utsövd när jag vaknade. Hade jättesvårt att somna och bara vred och vände på mig i sängen. Somnade nog runt 3. Vaknade klockan 8 och kunde inte somna om! Låg och drog mig till 10 och gick upp på. Kroppen verkar inte vara inställd på att sova så mycket, men jag kände mig rätt så utvilad när jag gick upp vid 10 iaf. Men det blev ändå inte mer än 5 timmars sömn. Konstigt det där! Men det var grymt skönt att få sova ostört och inte behöva amma.

Nu ska jag ta tag i mitt Emil-album och bestämma mig för vilka bilder jag ska så jag att kan få dem utskrivna. Jag har så många fina bilder och det är verkligen svårt att välja ut några få bara... Min son är ju så fiiiin ;)

En annan som är fiiiin är min syster Josefin

Kommentarer
Postat av: Josefin ♥

Hihi tack! ♥

2010-08-04 @ 12:42:04
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0