Ny dag med hopp!

Denna morgon har börjat bra. Natten var dessutom bättre. Emil vaknade "bara" tre gånger i natt. Idag är han pigg och inte speciellt gnällig. Vill dock helst sitta nära mig istället för på golvet, men det får han gärna ;)

Idag hoppas jag på en fika med Moa, om hon inte har annat för sig. Alltid lika mysigt att träffa henne och lilla Charlie, Emils bästis :)

Senare idag kommer min käre vän Maria hit med sin dotter Veris. Vera är två veckor yngre än Emil. Vi har lite tradition att alltid laga samma maträtt när vi äter ihop, en jättegod räk- och avocadopasta. Har inte ätit det på över ett halvår (kanske ett år) så jag ser verkligen fram emot det!

Nu blir det frukost och sedan lite småplock. Tänk att det alltid ska behöva plockas hemma... :P

Kommentarer
Postat av: Marta

Tja!

Hoppas du fick träffa Moa, hade så gärna träffat er båda. Men jag kommer i Oktober och då måste vi få till det! :) Jag är imponerat förresten av den där filten du sydde! Vilken hemmafru ;)

Kram

2010-08-23 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0