Nya planer

Nu har jag bestämt mig. Jag ska skriva min tenta på barnutbildningen på fredag och sen tar jag studieuppehåll. Nästa vecka och åtta veckor frammåt är det praktik, men det går inte att få ihop när Peter jobbar. Nån måste ju vara hemma med Emil. Dessutom känner jag att det blir för mycket.

Jag har ju bestämt mig för att jobba på ambulansen till våren och det verkar som att jag kommer få jobb på AISAB. Det ska bli kul! Jag tar upp barnstudierna igen sen efter nästa barn. Då kanske jag kan göra den på heltid, det vore skönt! Jobba, plugga och vara mamma är rätt mycket samtidigt!


En glad Emil tidigare i somras :)

Kommentarer
Postat av: Marta

Det gör du rätt i Sandra, förstår inte hur du har orkat med allt tidigare. Studera kan du alltid göra senare som du säger.. Kram!

2010-08-30 @ 18:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0