Söndag = visningar

Söndagmorgon. Emil sitter som vanligt i babysittern och jag vid datorn ;) Nyhetsmorgon hägrar i bakgrunden. Ibland tittar vi på tecknat, men just verkar det inte spela nån roll för Emil, som helst vll krypa på golvet.

Idag ska vi på en visning i Årsta. Det är en nyrenoverad trea som vi gärna vill ha, men som vanligt kommer den nog bli för dyr. Nästa helg ska vi titta på ett radhus i Älta, som inte borde bli lika dyrt.

Emil vaknade och var ledsen som vanligt. I natt tog det 1 timme och 20 min att få honom att somna om. Puh! Men nu är han pigg och glad som om iget hänt! :)


Emil fick prova bebishörlurar. Han hörde ingenting! Ropade på honom för att han skulle titta in i kameran och fick absolut ingen reaktion, tills jag viftade med händer framför hans ögon. Då fick jag den här minen :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har en skriva med lite olika pass som jag tränar efter. Men passen är bara 30 min, så jag brukar lägga till en kvart, eller om jag är duktig kör två pass :)



2010-08-29 @ 15:37:30
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

Sv: Ja det låter ju jätte bra! Jag har nog fått mitt barnbidrag nu också tror jag. Eller så får jag det den 1a. Kram

2010-08-29 @ 17:33:27
URL: http://emelienilssons.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

EMIL ÄR SÅ GULLIIIIIIIIIIIIIG!!

2010-08-30 @ 08:41:18
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0