Stora dagen idag :)

Ikväll gäller det - då ska jag och Peter provspela för att se om vi platsar i badmintonklubben eller inte. Eller snarare se om JAG platsar. Peter är redan så duktig. Jag hoppas Emil inte blir sämre så att vi kan komma iväg.

Dagen började inte så bra med 40,5 i temp. Hela morgonen/förmiddagen låg han helt utslagen i min famn. Fick i honom några skedar gröt, men det är allt. Nu på eftermiddag är han piggare som tur är. Fått ordentligt med Alvedon och Ipren och det hjälper bra! Vill dock fortfarande inte äta eller dricka. Vi kämpar vidare.

Imorn kommer Emils morfar hem efter en två månader lång tur till Thailand. Det ska bli roligt att ses igen och Emil ska få visa allt nytt han lärt sig sen senare; krypa, ställa sig upp, gå i stöd... Roligt!

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Lycka till!

2010-08-19 @ 21:45:55
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0