Syskonmys och barnkalas

Emil mår bättre och bättre, men är inte helt sig själv än. Febern är borta men, prickarna har tilltagit och de verkar klia. Ibland funderar jag på om han fått ont i öronen för att han tar sig så mycket om öronen, eller om det bara kliar...

I natt har mina söta systrar sovit här. Igår kväll tittade vi på en film som heter A perfect getaway. En härligt twist and turn film som är väldigt spännade. Rekommenderas!


Emil hjälper mamma att dammsuga :) Han gillar när det blåser i håret.


Morgonmys med mostrarna.

Idag ska vi på barnkalas. Lilla A fyller hela 1 år. Jag har sytt en filt åt honom i födelsedagspresent. Hoppas de kommer tycka om den! Eftersom hösten närmar sig fick filten bli i fliece. Den är sydd i mammans favoritfärger, som dessutom älskar stjärnor. På undersidan har jag använt ett mjukt tyg med ytterligare en favoritfärg och stjärnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0