Träningsvärk

Badmintonen igår var skoj! Har inte spelat sen jag blev gravid för 1,5 år sen. Känner av passet i benen och rumpan idag :) Peter späade verkligen skiten ur mig, men han blev ordentligt svettig, så han fick kämpa i alla fall! Hade tänkt att ta med kameran, men tyvärr glömde vi den hemma, inga inga bilder får ni :( Har varit lite dålig på att lägga upp bilder på sistone, ska försöka bli bättre!

Det var en extra morgonpigg bebis idag. Kl. 6 var det bara att gå upp. En timme senare är han redan trött igen, menska försöka hålla ut 30-60 min till så han kan somna om ordentligt.

Igår satt jag och räknade på olika mobilabonnemang och kom fram till att om jag köper en Iphone med Halebop så kommer jag sänka min mobilräkning med 200 kr varje månad. Det är bra! Det blir nog en sån telefon när mitt 3-abonnemang går ut i september.


Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Hihi ja men jag kopierade de jag lagt ut på facebook så det tog inte så jätte lång tid :D Ja det måste vi!!! Men jag är fortfarande förkyld.. men jag hör av mig när jag är friskare :D

2010-08-03 @ 10:46:10
URL: http://emelienilssons.blogg.se/
Postat av: Josefin ♥

SV: Det var så lite så!



Åh vad roligt! Kommer Peter också köpa en sån också? ♥

Hihi då måste jag spela spel på din Iphone :D

2010-08-03 @ 11:15:42
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0