Utvilad!

Igår var både Peter och jag så trötta att vi la oss redan kl. 22. Kvällen innan hade vi haft en sen och jättetrevlig kortkväll med Simon och Sandra. Som vanligt spöade killarna oss i Canasta. Hur som helst så blev det inte så mycket sömn den natten. I natt däremot sov Emil HELA NATTEN, vaknade kl. 6 och fick amma och somnade om igen och vaknade inte förns 8.20 Toppen! Känner mig hyfsat utvilad för en gångs skull.

Idag är det Peters sista dag på semestern. Tråkigt. Om 1,5 månad är det min tur att tjäna pengar. Jag ska jobba oktober-november, men sen ska jag vara ledig fyra månader till. Visst känns det skoj att börja jobba och göra nåt annat, men jag trivs väldigt bra med hemmalivet!

Idag blir det badminton igen. På torsdag gäller det - då ska vi provspela i deras klubb för att se om vi platsar. Jag är helt övertygad om att Peter kvalar, men osäker på om de tycker jag är tillräckligt duktig. Hoppas det går bra att spela idag och att jag har turen med mig på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Moa

Så skönt med långsov. Vi gjorde detsamma här, 20.30 gjorde vi natta.



Så ni vill kvala in, visste inte att det var så seriöst ;-) så skojigt, håller tummarna för er.



Pucko till karl i inlägget nedanför! Att han äns vill?! jag menar det känns väldigt ofräscht.



Ha en bra dag!

Kram

2010-08-17 @ 10:55:51
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Josefin Nilsson [foto]

Vilken tur att Emil sov hela natten! Roligt att ni har börjat spela badminton så ofta :D

2010-08-17 @ 10:56:17
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0