Vilka puckon det finns..!

Förra veckan tittade jag lite på The Doctors som går på 4an. Vet inte riktigt vad temat var, men de pratade om sex i alla fall. De hade intervjuat ett par som var oense om en GANSKA STOR sak. Hon var höggravid. Det de var oense om var att mannen vill ha sex direkt när de kommit hem från BB, men det ville inte hon (klart förståligt). Sen förstod han inte varför de inte heller kunde ta en "snabbis" på sjukhuset.

Men herregud, tänkte jag då. Han har fattat att det ska komma ut EN BEBIS ur det där lilla hålet? Han kändes så otroligt puckad och opåläst. Ja menar, många spricker efter en förlossning, man blöder floder, man har ont och är definitivt inte upplagd för sex. Jag blev så upprörd att jag var tvungen att byta kanal. Han borde sluta tänka på sig själv och fundera på vad HAN KAN GÖRA FÖR HENNE istället och inte tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0