Äntligen mamma på heltid!

Det har inte varit mycket tid över på sistone. Det blev mycket jobb sista veckan då jag tog tre extrapass och jobbade 7 dagar i rad. Jag var helt slut när jag kom hem på kvällarna och har inte haft energi kvar till blogg. Dessutom tycker jag det är lite trist att blogga när man inte har några fina bilder att visa upp.

Nu är jag äntligen hemma med Emil på heltid. HUR MYSIGT SOM HELST! I December har jag inte ett enda jobbpass inbokad och det känns underbart. Peter jobbar sitt första pass idag på två månader. Han tyckte det kändes kul att åka iväg idag.

Emils nattsovrutiner har blivit helt underbara! Han somnar vid 20 varje kväll och vaknar numera mellan 8-9 på morgonen. Inget gnäll eller gråt på natten utan han sover i ett sträck. Vi njuter till fullo nu och hoppas det håller i sig!

Emils första tur till pulkabacken i Luma :)



Moster Jossan har upptäckt att Emil tycker om när man läser för honom. Hon kan verkligen trollbinda honom!



Klätterapan Emil. Ska klättra på allt som går att klättra på!






Hoppas ni får en fin helg. Ikväll kommer Jossan hit och sover över. Tyvärr är Emelie inte helt kry och hostig så vi vågar inte släppa in henne här... :(

Kommentarer
Postat av: Marta

Så fin han är din lilla akrobat! Otroligt vad han växer, kan knappt vänta på att komma och hälsa på er :) Va bra att han gillar när man läser för honom, kommer säkert att bli sjukt smart kid ;)

Ta hand om dig! :) Kram

2010-12-03 @ 19:27:01
Postat av: Sandra

Thank you Marty! Han växer så det knakar. Så roligt att följa alla nya steg och allt nytt han upptäcker att man kan göra. Ska bli så skoj att träffa dig snart! Kram

2010-12-04 @ 13:08:37
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0