Är jag tråkig?

December är en ganksa hetsig månad fullt med massa "måsten". Städas, bakas, pyntas, handla juklappar, fixa massa mat, Lucia, glöggas, fyllas år (hihi)... Mycket av detta är väldigt trevlig, men jag tycker det blir för mycket med all julstress. På ett sätt tycker jag det är lite skönt att Emil inte går på förskola än så behöver man inte stressa upp sig över lucia-firande osv. Men det är säkert jättekul den dagen det är dags. Och att handla på helgerna... usch nej. Alla galna människor överallt. Jag kanske är tråkig som helst vill ha det lugnt, men tycker inte om julstress.

Men glöggtillställningar är helt ok :)



Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för din omtanke.



Ja, glögg är gott :)



Kram

2010-12-13 @ 21:47:19
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Du är inte tråkig, du är sund! Med tanke på att folk stressar upp sig så mycket i onödan-det är tråkigt för de! Tycker du har helt rätt inställning, fortsätt med den. Även när Emil blir större. Du kommer att känna dig lyckligare än de flesta kring juletid. :)

2010-12-13 @ 22:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0