Dan för doppardan

Det har varit en stillsam förmiddag. Har väntat på att Emil ska "sova förmiddag" så att vi sedan kan bege oss till Sickla för att ordna det sista. Självklart somnade han mycket senare än han brukar :P Men nu har han äntligen somnat och jag har lite tid för mig själv.

I morgon bär det av till Norrtälje för att fira jul hos Peters mormor. Det ska bli väldigt trevligt och mysigt. Hoppas bara att snön inte ställer till det allt för mycket för oss, men som tur är, är det inte så långt till Norrtälje.

Peter är ledig hela julhelgen, det är lyxigt! :)

Dax att röja undan lite här hemma innan lillskrutten vaknar.

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas att ni fick ett mysigt julfirande.



Vi ses imorgon :)

Kram

2010-12-27 @ 23:01:05
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Moa

Ghaa, min nya mobil strular eller också är det jag som inte kan den :) Ville bara berätta lite roligt att jag kommit in på barnvubben. Så nu ska jag funderar under resan på vad jag vill.



Ha det så gott! Kram

2010-12-28 @ 12:39:56
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0