Ingen bio idag :(

Idag mår jag mycket bättre. Skönt! Trodde jag skulle bli ordentligt sjuk, men efter att ha sovit 10 timmar i natt så lyckades min kropp kurera sig. Min pappa kom hit på besök idag efter att ha varit i Thailand i nästan två månader. Emil var på bra humör och var inte rädd för honom :)

Jag och mina systrar hade tänkt gå och se den nya Harry Potter-filmen idag, men tyvärr mådde Jossan inte bra idag så vi får skjuta på det lite.

Det blir istället en lugn hemmakväll med lite plugg förhoppningsvis. Inte så skoj kanske, men det måste göras om vi ska bli klara med denna dumma uppsats nån gång.

Kommentarer
Postat av: julia

Sv: jag fick det i julklapp förra året så jag vet inte vart det är ifrån.. men det borde väl finnas i smyckesaffärer antar jag ;)

2010-12-06 @ 15:21:14
URL: http://designbyjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0