Lussekatter och glögg

Lussekatterna blev succé! Jag som aldrig varit bra i köket, varken i bak eller matlagning, lyckades tillsammans med syster Emelie göra de godaste lussekatterna! :) Grymt! Alla 30 katter gick åt.


Glöggkvällen var jättetrevlig, men tyvärr fick alla MINA kompisar förhinder och ingen kunde komma. Det blev bara Peters vänner. Men hans vänner är ju mina vänner. Men jag hade önskat att några av mina hade kommit iaf... :)

Emil hade såklart sin tomtedräkt på sig



Idag är det dan före dan före doppardan. Jag och Emil tog en sväng till Sachsska barnsjukhuset för att hälsa på en vän vän vars dotter fått kramper :( Verkar vara nån form av barnepilepsi. Inte kul. Men nu mådde hon bra i alla fall och var sig själv. Som bonus fick jag hälsa på mina trevliga kollegor också :)

Imorn ska jag fixa den sista julklappen. Halva är inhandlad, men måste ordna den andra. Sen är allt klart inför fredagens härliga firande :)

Kommentarer
Postat av: Marta

Men oj stackars din vän, såg det på fb. :( Hälsa henne så mycket... Proffsiga bullar! Såg ut som från konditoriet juh! :) Jag hade kommit Sandra, om jag var på rätt sida av den Scandinaviska halvön.. Så fin han är, eran Emil. Bra kamera ni verkar ha, sen är ju han så fin! Kram

2010-12-22 @ 22:22:18
Postat av: Josefin<3

Åh vilken gullig liten tomtenisse! :D

2010-12-23 @ 22:59:15
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0