Mellandag

Julen är över för i år. Helgen har varit bra och den firades som sagt i Norrtälje hos Peters mormor. Emil gillade granen och alla kulor (av plast som tur var) och likaså den lilla tomten med lyktan som stod bredvid :)

När tomten kom var Emil mest förvånad. Satt tyst och tittade men tog glatt emot sina (säkert 15) paket. Vi var där i två nätter och jag måste erkänna att det var rätt skönt att komma hem. Mest för att jag längtade efter att få ordning på Emils rutiner. Det är många kockar som vill vara med och "bestämma" när man är iväg :P

Sitter tyvärr vid fel dator för att kunna dela med mig av de fina bilder som togs. Lovar att det snart kommer!

Nu ska jag och Jossan spela lite spel. Peter jobbar natt, så han får inte vara med... :P

För första gången på flera månader av tunga utgifter och dubbel boendekostnad har jag äntligen fått lite pengar över och unnat mig lite fint på mellandagsrean :D

Kommentarer
Postat av: Marta

Hej du! Skönt att ni hade det bra i Norrtälje, kan tänka mig Emils min alltså.. haha, han måste inte ha fattat nånting den stackarn ;)

Tycker det är bra att du unnar dig nåt fint nu, som du har slitit för pengar i höst! Vi ses om inte alltför länge.

Kram!

2010-12-29 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0