Närmre 30 än 20

Ja, nu är det ett faktum. Jag är närmare 30 år än 20. Men vad gör det? Jag känner mig inte särskilt gammal. Jag är 26 år, har en underbar pojkvän, en frisk son, utbildning, fast jobb, bil, bra boende, jag har rest och pluggat utomlands... Vad mer ska jag ha hunnit med under mina 26 år? Jag är NÖJD :)

Födelsedagen igår började underbart med sovmorgon. Sen kom Peter och Emil in vid 10 och sjöng (eller ja, Peter sjöng iaf). Därefter somnade Emil sött i min famn i sängen och vi myste i en hel timme medan Peter fixade härlig frulle. Present hade jag fått i förskott, ett par snygga varma vinterstövlar. På dagen D fick jag fina rosor och en fet godispåse :) Jag är ju gottgris nr 1...

Lite besök av familj fick vi och det bjöds på gott fika, tårta och underbar middag.

Idag får vi omtapetserat i sovrummet! Skulle egentligen ha tagit en före-bild så att ni kunde få se hur det såg ut innan. En tråkig randig tapet var det. Nu blir det är vit tapet med vita blommor. Det blir nog toppen!

Lille skrutten börjar äntligen bil frisk. Efter en vecka med feber och diarré återstår nu "bara" snor och hosta.

Ha nu en bra och snöig dag!

Kommentarer
Postat av: Marta

Det låter som att du hade en fin födelsedag! Och du, känner mig fräschare nu när jag är 26 än när jag var 25 ;) Och ja, du har hunnit med massor så du ska vara nöjd!! Ser framemot att komma på besök och se era tapeter.:) Och er förstås ;)

Kram

2010-12-16 @ 12:49:49
Postat av: saraaa

grattis i efterskott :)

2010-12-16 @ 13:22:40
URL: http://ooktoberbaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0