Ny vecka

En ny vecka har dragit igång. Jag och Peter har äntligen fått godkänt på vår projektplan inför magisteruppsatsen och ska börja med att göra en pilotstudie, förhoppningsvis denna vecka.

På förmiddagen blev det en tur till öppna förskolan. Tyvärr hann vi inte dit till sångsamligen. Emil tycker det är skoj med alla andra barn och andra spännande leksaker. Efteråt var han helt slut och somnade i vagnen. Jag passade på att ta en skön vinterpromenad medan snöflingorna sakta virvlade ner.

Vackra Hammarby sjöstad. Södermalm till vänster i den nedre bilden.

När vi kom hem upptäckte jag att Emil har feber. Trots det är han relativt opåverkad och busar. När mamma inte ser gäller det att passa på att busa...




För ett par veckor sen fick vi vår efterlängtade soffa. Är så nöjd med den! Den inhandlades på EM och man fick själv knåpa ihop olika delar. 3,5 sits med schäslong. Så här blev den:

Japp, det är Barbaflink som sitter på kanten ;)

Kommentarer
Postat av: Marta

Grattis till projektplanen... bara det är ett projekt vill jag minnas... Så fina bilder på Sjöstaden, är så nyfiken att komma på besök..:) Kanske man kan provsitta den där sköna soffan också om man har tur :D

Kram

2010-12-07 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0