Typiskt...

I natt sov syster Josefin över här. Vi hade en mysig kväll igår i soffan framför Idol. Tyvärr mådde Jossan inte så bra och hade ont i huvuet, ont i halsen och var lite hostig. Själv började jag bli snorig och vaknade flera gånger under natten för att jag var så täppt i näsan. Peter jobbade natt.

När jag vaknade 8:22 (!) av att Emil snackade i sin säng mådde jag verkligen pyton. Och TRÖTT var jag också. Som tur var var Emil på gott humör och kunde roa sig själv lite. Efter ett tag somnade både han och jag i soffan :) Händer i princip aldrig att han somnar i soffan så jag njöt till fullo och tyckte det var såå mysigt!

Först somnade han i min famn med snutten över ansiktet. Sen la jag honom i soffan och la min bredvid. Underbart!




Trist att vi mådde dåligt båda två för vi hade tänkt åka pulka med Emil idag.

Nu har Jossan åkt hem. Peter och Emil har åkt iväg till Emils farbror. Själv ligger jag i sängen och ska snart försöka sova lite. Hoppas på förbättring tills imorn då jag och systrarna har bio inplanerat!

Kommentarer
Postat av: julia

Sv: Jag skriver bokstäverna för hand :)

2010-12-04 @ 21:05:04
URL: http://designbyjjulia.blogg.se/
Postat av: julia

sv: jo men man stansar ju för hand :) kan hända att jag var lite otydlig ;)

2010-12-05 @ 16:51:45
URL: http://designbyjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0