Uppdatering

Hej!

Nu var det ett par dagar sen. Vet egentligen inte om det hänt så mycket spännande sen jag fyllde år, men vi har i alla fall fått vårt sovrum tapetserat och det blev kanonbra! Lite old style, men ändå modernt. Tapeten är vit, men med blått skimmer, eller jag vad ska säga. Riktigt stilfull!


Dessa fina blommor fick jag av Peter på födelsedagen. De luktar verkligen underbart!


Och så några bilder på guldklimpen ;)

Gosgosgos :)



Skor är ju alltid spännande :)


Idag blir det fix, städ och handling inför morgondagen glögg. Jag, SANDRA, ska försöka mig på att BAKA. Håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken fin tapet, helt i min smak :)



Så mysigt med bakning, hoppas att det blev lyckat.



Kram

2010-12-20 @ 09:23:14
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Hur gick bakningen? Jag (!) gjorde lussebullar igår, det blev lite torrt men gott ändå :)

Håller helt med Moa, snygga tapeter! Fick mig en liten inspiration där..

kram

2010-12-20 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0