3 is crap

Till er som försöker höra av er till mig utan att lyckas när jag är borta, så vill jag meddela att jag inte har nån mottagning med 3 där uppe. Om två månader har mitt 3-abonnemang gått ut och då blir det Tele2 som har mottagning på de flesta ställena, jippi! Dessutom messar och ringer jag gratis då till alla Tele2/comviq-telefoner. Toppen, eller hur systrar? ;)

Jag och Emil har hunnit med bvc denna morgon då det var 6-månaderskontroll. Var så nyfiken på vikten, men så glömde vi ta en vikt! Jag kom på det när jag redan hade klätt honom och då fick det vara. Konstigt, jag trodde man alltid tog vikt och längd på kontrollerna. Allt såg bra ut förutom att han skelar på ena ögat, så de skulle skicka en remiss till ögonläkaren.

Nu hoppas jag att min karl ska vakna så att vi kan komma iväg. Ska hinna med en sväng till Huddinge för att gratta hans mamma som fyller 60 idag, innan vi tar oss norrut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0