Ajfön

Fler och fler skaffar sig Ajfön (Iphone) och jag har inte hört en enda som inte är supernöjd. Tyvärr kostar en sån telefon 5000 kr och det är ju så mycket pengar! För en telefon... som man dessutom oftast behöver ladda varje dag för att man pillar så mycket på den. Peter har länge varit sugen på att skaffa sig en. Själv har jag Peters gamla skruttiga telefon, eftersom min Sony Ericsson Satio har gått lite sönder.

Men nä, dyra telefoner får vänta! Man är ju inte rikast när man lever på en 50 %ig lön :P

Kommentarer
Postat av: Josefin ♥

Min kompis Lisa köpte sin Iphone för 8000 kr. Fast det var den nyaste :P

2010-07-28 @ 12:43:02
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Oroa dig inte. USA:s 'motsvarighet' till kunsumentverket rekommenderade att INTE köpa nya Iphone 4.

Antennen är tydligen så dåligt placerad att man tappar samtalen. En dålig antenn betyder även förkortad batteritid då mobiltelefoner använder mer ström vid dålig mottagning. Apple rekommenderar att man inte håller i nedre vänstra hörnet, vilket är där de flesta håller.....

2010-07-28 @ 14:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0