Bästa dagen

Hej!
Idag har det varit en kanondag. Blå himmel och varmt hela dagen. Dagen började med en mysig picnic i Tantolunden med Moa. Vi var båda bebis-fria, vilket inte händer så ofta. Det var skönt att bara kunna sitta och prata utan att springa efter krypande/ålande bebisar som snabbt tröttnar på att ligga på en filt. Dessutom fick man ju sitta i solen (vilket inte funkar när man har bebis med sig).

Därefter gick jag till Långholmen och mötte Peter, Emil och vår vän Eric. Det hade gått bra med Emil, men han var hungrig när jag kom dit, så det var bra att anslöt mig, vilket inte var planen från början. Sedan gick de stora killarna till Hornstull strand för att titta på fotbollsmatchen (som tyskarna ÄGDE), medan jag och Emil åkte hem och sov en timme. Det var skönt! :)

När fotbollen var slut kom de hem hit tillsammans med en annan galen kille, Anders. Det blev grillning på gräsmattan hör utanför. Revbensspjäll och entrecote. Yummi! Emil fick mumsa på äppel-päron-puré och leksaker.

Nu ska jag åka hem till min pappa (som är i Thailand i två månader) och soooova. Emil har bökat så mycket de senaste tre veckorna och jag har inte fått sova så mycket. Känner att jag behöver ladda batterierna för att orka vara en glad och pigg mamma. Peter däremot kommer få det kämpigt i natt, men det får han ta. Han får ju sova de flesta andra nätter när han inte jobbar.

Hoppas ni också haft en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Marta

Hej Sandra! Lät som att du och Moa hade det supermysigt i Tantolunden, hade så gärna hängt på. Men det får bli en annan gång :)

Kram

PS: Emil kommer bli sjukt smart av den där nya leksaken I believe! ;)

2010-07-04 @ 22:27:42
Postat av: carina

Var med i dagens blogg om du vill (:

2010-07-06 @ 17:20:33
URL: http://tamejsomjae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0