Camping

Det var grymt skönt att få sova en natt ostört. Men tyvärr blev det inte så lång sömn. Jag la EMil hemma innan jag åkte iväg. Det börjar med att jag, när jag kom fram till porten hos pappa, upptäcker att jag av nån märklig anledningen tagit fel nycklar! ARGHHH! Jaha, där försvann en timmes sömn. Bara att åka tillbaka hem och hämta rätt nycklar. När jag väl kom i säng kl 24 tog det två (!) f***ing timmar innan jag somnade. Sjukt irriterande. Kl. 8 ringde väckarklockan och då kändes det som att jag precis somnat. Men guuud så skönt att sova ostört även om det bara blev sex timmars sömn.

Den obefintliga sovmorgonen berodde på att vi skulle åka till Peters mormor och hennes karl som campade strax utanför Väddö i Norrtälje. Natten med Emil hade gått bättre än jag trott. Vaknat flera gånger, men inte varit alltför otröstlig. Campingen var väldigt mysig. Strålande sol och VARMT. Det blev ett dopp i det iskalla vattnet och grillning på kvällen. Emil trivdes bra på filten i skuggan. Natten var däremot skitjobbig. Flugor och myggor som attackerade konstant och Emil som gnällde. Som tur var fick jag och Emil sova 2,5 på eftermiddagen dan efter innan vi åkte hemåt igen.

Bilder från campingen





Efter stranden blev Emil trött...

... och somnade :)

Imorn får vi FINbesök. Då kommer min amerikanska vän Kara hit. Hon har denna vår jobbat i London och kommer hit innan hon åker hem till staterna. Jag och Åsa träffade Kara i Australien när vi pluggade där 2006. På torsdag åker jag, Emil och Kara till Åsas landställe i skärgården och hälsar på hennes alldeles färska bebis :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Ja det är klart! :D Varsågod!



Mysig dag, och jätte fina bilder! Imorgon åker jag hem från landet :P

2010-07-07 @ 13:38:07
URL: http://emelienilssons.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ojdå det blev fel, det var från mig! /jossan



Råkade skriva från emelies blogg!

2010-07-07 @ 13:39:13
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0