Finbesöket är här

Igår var jag och Emil och mötte upp Kara på centralen. Det blev en köpt Ceasarsallad till middag. Emil var på sitt bästa charmhumör och skrattade åt allt Kara sa. Duktig bebis! :) Natten var bajs. Emil vaknade kanske 10 ggr, men Kara hörde bara två av dem så det var bra! ;)

Dagen började med frukost på balkongen. Sköönt! Därefter en promenad längs Årstaviken till ett café vid vattnet på Södersidan. Peter var också med. Piggelin och Hallonsoda var toppen! Emil blev suktad stackarn. Han fick nöja sig med vatten :)




Sedan åkte jag, Emil och Kara till Nynäshamn för att träffa Åsa, hennes man och deras söta färsking på 2,5 vecka. Det är konstigt, jag har helt glömt bort att Emil var så liten. Emil var t.om. ett kilo mindre! När jag höll lilla Sam i famnen fick jag inga flash backs från när Emil var så liten. Det är som alla säger; man glömmer snabbt!

Emil flänger omkring här hemma och tycker det är jättekul nu när han kommit hur man kan förflytta sig. Sladdarna till datorerna är spännande (och tydligen goda). Han har även lärt sig att ta från kryp-position till halvsittande ställning. Väldigt gulligt :)


Imorn blir det träff med mina söta systrar Emelie och Josefin som jag saknat så mycket. De har varit på landet och nästa vecka åker de på semester till Grekland.

Kommentarer
Postat av: Marta

Vet du, varje gång jag ser bild på Emil så smälter jag! Gillar den där boddyn starkt! :) Kram

2010-07-09 @ 19:26:28
Postat av: Sandrupp

Haha ja visst är den söt! Vet du, jag smälter också varje gång jag ser honom ;)

2010-07-12 @ 13:22:47
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0