Gotland!

Då har denna dag passerad. Börjat förbereda packningen inför Gotlandsresan imorn. Mycket att tänka på när man ska resa iväg med en liten plutt. Man ska ha med sig allt från kudde, leksaker och nappflaskor till blöjor, nezeril och barnvagn.

Peter hade ett tufft dygnspass så han och skrutten sover medan jag går omkring och plockar lite innan det är dax för mig att krypa ner. Jag och Emil sov 1,5 på eftermiddagen idag så jag är inte så trött nu :P

Det ska bli toppen med Gotland och jag hoppas på bra väder. Det blir förmodligen inte så mycket uppdatering på bloggen medan jag är där, men när jag kommer hem på söndag ska jag dela med mig av de fina bilderna jag kommer ha tagit.

Ha en skön vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0