Hemma från bion

Ecplise var bra. Mycket kärlek, lite fight. Lagom. Kanske inte mest händelserik, men det passade bra en sån här grå, regnig och långsam dag.

Emil somnade igen vid kl. 8 imorse och sov/halvsov till 11.30. Grymt skönt! Ikväll somnade han två timmar tidigare än vanligt så han lär nog vakna tiiiiidigt imorn bitti. Synd att det inte är min tur att stiga upp... :P Moahaha Peter!

Nu ska jag nog passa på att fortsätta läsa min bok; Den förlorade symbolen av Dan Brown. Jag är helt såld på hans böcker, har läst alla! The Da Vinci Code, Angels & Demons, The Deception point och Digital Fortress. Läste alla i pocketversion på engelska, men den senaste läser jag på svenska. Skitbra böcker, rekommenderar starkt! Dessutom blir man mer allmänbildad när man läser dem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0