I love semester!

Då börjar tredje dagen på Gotland närma sig sitt slut. Three more to go! Vi hade det toppen. Vädret har hittills varit kanon. Över 30 grader varmt och sol. Första dagen kom vi hit sen eftermiddag. Då blev det grillning och när Emil somnat spelade vi kort. När jag och Peter umgås med Simon och Sandra blir det alltid kortspel, kul! Oftast Canasta. Som vanligt förlorar jag och Sandra. Vi är oftast i lag. Måste slå grabbarna mer än en gång!!! Inte så lätt, för Simon är kortspelsfantast och spelar bland annat i svenska landslaget i Brigde.

Igår blev det en tur till stranden. Det var varmt i vattnet! Emil smakade på sand för första gången. Det var sådär, tyckte han. Lite senare blev det en tur till raukarna. Det var väldigt vackert där vid vattnet.

Idag har vi varit i Kneippbyn och spelat äventyrsminigolf. Det var jätteskoj! Återigen soligt och jättevarmt så jag var lite orolig över hur Emil skulle ta det, men han skötte sig exemplariskt. 18 banor. Jag och Peter mot Sandra och Simon. Och gissa vilka som vann..?! VI såklart :) Med 4 poäng tror jag. Efter det åkte lilla familjen Gisslén-Bezjak till Visby och turistade. Det är väldigt fint i Visby. Påminner om Gamla stan, fast ännu finare.

Bilder kommer när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: maria

åå låter som ni har det helt underbart!! ska bli kul att se bilderna sen :) kramar

2010-07-16 @ 13:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0