Morgonpigg bebis

Peter kom hem vid fyra och lättväckt som jag är vaknade jag och hade svårt att somna om. Hade då sovit max tre timmar (har svårt att somna på kvällarna). Tjugo i sex vaknar skrutten och vill ha mat som vanligt vid sextiden. Vid minst 8/10 fall somnar han om då, men hur tror ni det gick denna morgon när jag an var extra trött..?

Emil sitter i babysittern och tittar på tecknat på tv och jag dricker en kopp varm choklad i soffan. Ute hänger regndropparna i luften. Det är rätt mysigt faktiskt :)



Chillar framför tv:n och käkar groda.


Morgonstreching

Idag blir en lugn dag. Kommer behöva sova på dagen med Emil. Blir lite plock här hemma (stökigt som vanligt) och ikväll ska jag och Jossan gå på bio och se tredje delen av Twilight; Eclipse.

Kommentarer
Postat av: Josefin ♥

Hihi söta bilder! :)



Pappa väckte mig vid 09:45 och ville ha Emelies mail adress till körskolan. Hihi jag blev förbannad på honom :P Inte väcker mig tidigt!!! :O :P

2010-07-29 @ 09:59:44
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja, det är så kul att pyssla med scrapbooking. Roligt att du också tycker om det. Då kan vi sitta och scrapa ihop när regnet öser ner i höst :)



Gullig bild på Emil i strechpose!

Kram

2010-07-30 @ 21:46:07
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Hej Sandra! Eclipse ær bra! Føll før trycket och såg alla tre filmer på en vecka. Bættre æn jag trodde. :) Kul med skrapbooking, jag hoppas att få se både din och Moas nær jag kommer på besøk i okt.

Kram

2010-07-31 @ 09:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0