Nya bilen

Då har vi varit och hämtat nya fina bilen. Jag tog på mig det stora ansvaret att köra hem den. Kändes kanonbra! Trots 105 hk så är det helt ok drag i den. Men vaddå, turbo och kompressor är ju helt ok :) Emil har också godkänt den, han provsov en stund.

Ikväll är Peter ute och dricker bira med grabbarna. Jag och Jossan har varit i Kista centrum och strosat runt ikväll. De har byggt ut centrumet sen senast jag var där. Mycket butiker har det blivit. Köpte en fin body med stjärnor på och matchande byxor till skrutten.

Det märktes att ni gillade bilderna jag la ut, vilket topp det blev i statistiken på återbesök, kul!

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på Emil som ligger och snackar i sin säng. Vaddå sova? Det är tråååkigt mamma!

Kommentarer
Postat av: s a r a -

kan du inte ta kort på er nya bil? :)

2010-07-29 @ 19:32:55
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0