Nytt projekt

Apropå projekt så början skolstarten närma sig. Det känns INTE kul. Vill helst inte plugga alls. Men kommer jag ha mer tid över sen när både jag och Peter jobbar heltid och det är ännu mer fart på Emil? Och man kanske dessutom har en till eller en till på gång. Nja, jag vet inte det jag. Lika bra att köra på nu så är det klart sen.

Emil har börjat sova nästan hela nätterna nu igen. SÅ SKÖNT! 1,5 månad med massa skrik på nätterna är över. Han somnar vid 21-21.30 och vaknar för mat vid 6-tiden. Kan knorra lite under natten, men somnar snabbt om igen. Hoppas det håller i sig. Från en morgontrött bebis som sov till 9-10, till en morgonpigg bebis som gärna vill gå upp efter morgonslurpen vid 6.30 :P


Emil fem månader chillar med farsan :)

Igår träffade jag Moa och hennes lilla Charlie för fika. Därefter tog vi en promenad till Mariatorget till en scrapbooking butik. Jag har tidigare köpt ett album som jag ska fylla med Emilbilder. Fick lite inspiration till dekoration när vi var i butiken, så jag kunde inte låta bli att handla lite :) Måste börja med albumet innan skolan börjar för sen kommer det inte finnas så mycket tid över. Ska lägga ut lite bilder sedan så får ni se vad för fint jag köpt. Kommer även bild på nya fina bilen ;)

Idag är det grått igen. Perfekt för städ, tvätt och plock här hemma. Vi har fortfarande inte packat upp efter att vi kommit hem från min farmor :P

Kommentarer
Postat av: Josefin ♥

Sv: OK SANDRUPP!

Nu är det fixat! :D

2010-07-31 @ 12:29:51
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Josefin ♥

Sv: Hehe ja. Det tycker jag också!

2010-07-31 @ 12:32:34
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: rozan

haha rolig bild :D

2010-08-11 @ 18:24:12
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0