Sommar sommar sommar!

Visst blir man bortskämd med det underbara vädret. Man ska inte klaga på värmen! Blir tokig på sånt. Först gnäller folk på att det är för kallt, och nu på att det är för varmt. Skärpning! Det är ju sommar vi vill ha! :)

Igår fick Emil bada i baljan ute på gräsmattan. Det var mysigt :) Efter det åkte systrarna, jag, Emil och Kara till Sickla strand och badade. Det var skönt, men rätt kallt! Badkruka som jag är. Idag hade det däremot varit riktigt skönt med ett dopp efter en tur till Långholmen och på de heta bussarna. Tyvärr hade vi inte med oss badkläder (jag och Kara) så vi fick nöja oss med att bada underbenen :)

Ser ni den lillla Emilfoten på Emelies högra maghalva? :)

Emil har hållt mig vaken en stor del av natten, så på eftermiddagen blev jag helt slut. Det var tänkt att vi skulle åka till stan, men varken jag eller Emil hade sovit så bra och Emil hade dessutom inte sovit just nåt på dan heller, så det blev en eftermiddag hemma och middag på balkongen. Det var helt ok! :) Peter jobbar sitt sista pass innan semestern nu. Måste erkänna att det bästa med att han har semester är att han kan hjälpa till med Emil på nätterna och med nattningarna. SÅ SKÖNT. Jag börjar känna mig rätt slutkörd efter den senaste stökiga månaden. Sen ska det såklart med super med att få umgås hela familjen :) På tisdag bär det av till Gotland!

Kommentarer
Postat av: Josefin ♥

Sv: Hej Sandrupp!

Jag kommer sakna er suuuuuuuuuuuuper mycket! ♥

Jag vet, men pappa sa att jag skulle köpa den :P

2010-07-11 @ 23:16:54
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0