Trött Sandra

Jag är ofta trött nu för tiden. Mest pga min lilla terrorist på nätterna, men jag antar att värmen påverkar också. Idag är det 29 grader och molnigt. Det händer inte ofta! :)

Jag och Emil åkte med Kara till centralen där vi lämnade av henne. Hon åker vidare till Linköping till några andra vänner och sen tillbaka till London. Roligt att ha henne här, men skönt att slippa prata engelska nu. Det är roligt, men ansträngande för man kan inte riktigt säga vad man vill för det är svårt att uttrycka sig ibland. Det var tänkt att vi skulle åka den nya attraktionen de byggt utanpå Globen; Skyview. Tyvärr hann vi inte få tag på biljetter som var tidigt nog idag. Jag och Peter får ta och turista oss nån dag istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0