Barnfri biokväll

Ikväll har jag och bästa Moa varit på bio. Det var första gången jag var på bio sedan lille skrutt föddes. Den senaste filmen jag såg på bio var Bröllopsfotografen har jag för mig och då var jag ganska rund och hade ont i ryggen hela filmen för det var så obekvämt :P Vi såg Sex and the City ikväll och trots ris från kritikerna tycker jag att den var bra och rolig. Samantha var kåtare än nånsin kändes det som och Carrie gjorde nåt man inte trodde hon skulle göra...

Efter bion blev det tjejsnack en stund på ett café och där avnjöts även en chai latte. Gott och väldigt trevligt! Inte ofta jag och Moa ses utan våra små grabbar. Det är ju skönt att vara utan barn en stund, men sen när jag kom hem ville jag bara krama om min lilla kille! Jag hade visst saknat honom ;) Märkligt det där, man längtar efter att få en stund för sig själv, men snart därefter kommer saknaden krypandes! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack själv, det var väldigt roligt och trevligt :)

Kram

2010-06-10 @ 12:57:52
URL: http://moasprinsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0