Inga skingrade moln

Det förblev molnigt även efter den trevliga fikastunden med Moa. Trots detta trotsade vi vädret och tog oss en promenad längs Årstaviken och höll tummarna för att det inte skulle regna. Emil sov större delen av tiden, fortfarande trött efter sprutan.

Ikväll kommer mina söta systrar hit. De vill hyra film och ha en myskväll med onyttigheter att smaska på. Låter inte helt fel! :) Handlade chips och cola på vägen hem (tur att Emil inte förstår hur gott och onyttigt det är!). Tror att jag måste provsmaka lite redan nu :P

Emil somnade ju där vid 07 imorse. Jag la honom i sängen efter det och så sov han till 11! Snacka om trött kille. Det var väldigt skönt för mig också, för jag låg lika länge ;)


Att sitta bakåtlutad i babysittern är inte så skoj. Tur att det går att spänna fast dem! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Det blev en skön promenad ändå, och super god chailatte =)

Ha en trevlig helg! Kram

2010-06-12 @ 12:53:56
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: maria

lill sötisen :) han blir verkligen mer lik dig. tycker det är jätteskoj att läsa din blogg :) kramar

2010-06-12 @ 17:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0