Länge sen!

Hej allesammans! Det har varit full rulle de senaste dagarna. Det började med att Peter blev långledig. Vi blev bjudna på lunch av två söta kompisar och satt ute i solen och åt en god sallad. Kvällen efter var det dax för de heliga kortspelarkvällarna vi har tillsammans med Simon och Sandra. Vi brukar turas om att bjuda på middag och denna gång var det min och Peters tur. Det blev en räkor med tomat blandat med goda kryddor och förskpasta. Väldigt gott! Självklart vin och killarna behövde en del sprit. Peter hade köpt den nya Bacardi torched cherry som de blandade med cola. Väldigt sött. Därefter blev det tre omgångar Canasta. Superkul spel!

 

Ikväll är Peter iväg på grillning och sedan är det PAAARTY! Men inte för mig... Jag är (som nästan alltid) den ansvarstagande föräldern. Vilket å andra sidan är ganska självklart just nu eftersom Emil fortfarande helammar. Men om två veckor är det dax att börja vänja honom av med bröstet och introducera riktig mat. Än så länge har han fått smakportioner och det gillar han! Tur.

Nu är det dax att åka hem från mina systrar. Svårt att få Jossan att släppa taget om Emil bara. Hon är HELT GALEN i honom. Väldigt gulligt dock :)

Kommentarer
Postat av: Josefin ♥

Såklart att man är galen i honom. Han är ju världens sötaste!! GUUUUULLLLLIIIIIGGGG!!! :D♥♥

2010-06-19 @ 23:52:56
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0