Lite shopping

Ska försöka hålla i slantarna jag fick över denna månad för att kunna spendera mer på våra små resor vi ska göra i sommar, men ibland måste man få unna sig lite ;) Hehe visst är det lustigt att man alltid kan hitta ursäkter till att shoppa! :)

Jag och Emil gick på promenad i solen till Globen shoppingcenter. Det måste nästan vara året varmare dag idag. Och imorn ska det bli hela 28 grader här! Underbart. Jag köpte tre linnen och en plånka.

Emils färg är en ljus lite neonaktig grön som han är jättefin i. Denna gröna färg finns på Polarn o pyret (min favvobutik), men som vi föräldrar vet så innebär P o P att det lätt blir ett litet hål i plånboken efter att man varit där. Hur som helst så hittade jag ett linne i med liknande gröna färg till mig själv så i sommar ska vi matcha varandra ;) Töntigt, men fint! Haha.


De gröna färgerna är mer lika i verkligen än på bilden :) De två höger var 2 för 99 kr.


Självklart ska det in ett foto på Emil i det lilla fönsret i plånboken. Jag har aldrig gillat stora plånböcker, men de är ju rätt snygga och praktiska så jag tänkte jag skulle ge dem en chans!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Hehe tack! :D

Du får gärna gästblogga i min blogg. Jag smsar lösenordet. :P

2010-06-30 @ 10:37:37
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0