När bebisen sover dansar mamman på bordet

Emil (lille-skrutt) tillhör de bebisar som bara sover i vagnen ute på dagarna. Det gör ju att man inte får så mycket tid för sig själv och svårt att få saker gjort på dagarna. Förr kunde jag inte förstå hur föräldralediga kunde klaga på att de inte hade tid för saker -vaddå de sover väl jämt/ofta? Eh.. nä! Inte min i alla fall. Men efter mycket tröttgnäll och sovvägran somnade äntligen min lilla kille och har sovit 45 min *peppar peppar*. Så nu ska jag äntligen försöka hinna börja sy på min sommar-bebisfilt jag planerat pyssla med ett tag. Inspirationen till mönstret kommer från min mammaledig vän Moas babyfilt som är så fin!

Tyget är köpt på Ohlssons tyger i Sickla.  En riktig tygaffär

Det blir en "lappfilt" med den blå och hundarna och tyget med stjärnor på undersidan.

Kommentarer
Postat av: s a r a, en blogg om massa saker :)

jätte fin design :)

2010-06-02 @ 18:51:43
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/
Postat av: Moa

Jätte fina tyger.

Kram

2010-06-02 @ 20:36:02
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Marta

Hello, äntligen har jag hittat hit! Vilken tur jag har att även du börjat blogga, nu kommer jag att kunna följa både dig och Moa! Tack för senast, syns på lördag! kram

2010-06-02 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0