Rastlös och indiskt

Ikväll somnade Emil ovanligt tidigt, men istället tog det lite längre tid att natta honom än vanligt. Hur som helst så sov han i sin säng när klockan var 22. Han är en riktig kvällskille och jag försöker ändra hans sovtider så att han ska somna tidigare på kvällen, men det går inte så bra. Förutom ikväll :)

Det märkliga är att jag nu känner mig rastlös. Peter jobbar dygn så jag är "ensam". Jag är inte van att bara sitta uppe ensam. Alla saker som jag annars tänker att jag måste göra och hinna med är som bortblåsta. Sitter här nu och njuter av några kvällsmackor och surfar runt :) Skönt!

För er som gillar indiskt vill jag verkligen rekommendera restaurangen Shanti som ligger på Katarina bangata på Söder i Stockholm. Supergott och mycket goda tillbehör. Ett litet minus var dock servicen, personalen kunde ha varit lite trevligare och proffsigare. Men maten var 9/10! Kanoners.

Idag var jag och Emil och vinkade av hans morfar som åker till Thailand i två månader. Tyvärr var Emil inte på sitt bästa humör, men några leenden bjöd han på i alla fall! :)


Emil sov gott på vägen hem till morfar.


Igår satt vi ute på torget och åt en god lunch. Emil såg cool ut i sin nya keps och smaskade på sin favorit-leksak.

Kommentarer
Postat av: Marta

Åh! Har Emil børjat med sin nya sittvagn? :) Vilken stor kille! Se till att blogga mycket nær du har tråkigt ;)

Kram

2010-06-24 @ 04:24:07
Postat av: Sandrupp

Nej han har inte börjat med sittvagnen än, men det börjar nog bli dax. Han gillar inte att ligga ner i vagnen om han inte är trött. Däremot sitter han bra i sin stol :)

2010-06-24 @ 09:09:04
URL: http://sandrupp.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jätte söta bilder!



Sv: Tack! Tycker också att den var söt. Nu har jag en midsommar-outfit! :)



Hehe jag vet, webbcameran är jätte dålig men jag var tvungen att fota med den för ingen kan ju fota mig..

2010-06-24 @ 10:56:25
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0