Sommarrea

Idag blev det en tur till Farsta Centrum. Massor med rea överallt och tänkte att det kanske fanns nåt billigt fint till mig. Men jag hittade ingenting! Tänkte jag skulle köpa nån fin klänning eller linne, men så blev det inte. Istället handlade både jag och Peter ansiktsprodukter på The Bodyshop. Jag har väldigt fet hy och får finnar som en 15-åring så jag köpte nån reninggöringstvål som tydligen ska vara bra. Men gratis är det tyvärr inte. Om det funkar är det dock värt det! Kanske skulle ha köpt nån scrub eller mask också. Det får bli nästa gång!

Jag och Peter hade tänkt storstäda idag. Det ligger väskor, kläder och papper ÖVERALLT. Vi bor rätt trångt och har svårt att göra av grejerna på nåt bra ställe. Det var trångt redan innan Emil kom och hur det är nu ska vi inte tala om. I v-rummet finns en elektrisk gunga, babysitter, lekmatta, babygym-ställning, gåstol och lekldåda... PLUS alla andra vanliga möbler och så stort är det faktiskt inte här. Ibland önskar jag att vi bara kunde flytta till en mindre stad där allt är billigare och avstånden är kortare, men vi har båda våra familjer här i Stockholm, så vi får bita i det sura bostads-äpplet och se glada ut. Det blev ingen städning idag... :P

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Tack! Åh gullig!! Okej, det är iallafall varmare än vad det är här.



Hoppas att sommarrean inte försvinner.. för jag ska ju vara borta från "shoppingen" i två veckor. Hur länge håller de på? :P

2010-06-21 @ 19:26:25
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0